زبان کده ماهان

آموزش زبان های خارجی مرسوم

زبان کده ماهان

آموزش زبان های خارجی مرسوم

فیلم هایی جهت تقویت زبان آلمانی شما!

 شناختن گویش های محلی و عامیانه کلیدی برای درک زبان آلمانی است. در جایی که بین ۵۰ تا ۲۵۰ گویش وجود دارد ، بهتر است شروع به استفاده ازآنها کنید(عادت به آنها کنید)!یک راه روزمره استفاده از گوش است تا آلمانی را از طریق موسیقی یاد بگیرند. اما روش مورد علاقه من برای یادگیری واقعی آلمانی، فیلم های آلمانی است. این مقاله در ادامه سری جذاب نکات یادگیری زبان آلمانی می باشد که در آن ۸ فیلم عالی برای تقویت زبان آلمانی شما مثل یک بومی را معرفی می کنیم. فیلم ها را می توانید از یوتیوب یا وب سایت های دیگر دانلود کنید. 

چرا آلمانی را با استفاده از فیلم ها یاد بگیرید؟

این واقعا ساده است. در اینجا ۳ دلیل وجود دارد:

• فیلم ها سرگرم کننده وجذاب هستند. شما می توانید آنها را برای زمانی که شما فقط بیش از حد خسته برای انجام هر کاری هستید رزرو کنید (به عنوان مثال صحبت باهم زبان خود و یا انجام فلش کارت ها). مثل اینکه ساده ترین تمرینات را تا آخر می گذرانید، زمانی که انرژی کمتری دارید.

• فیلم ها نیز تمایل به استفاده از زبان مکالمه طبیعی آلمانی دارند.

• همچنین فیلم ها یک روش فوق العاده برای دسترسی به زبان های فرهنگی هستند. صحبت کردن در مورد یک فیلم محبوب، راهی عالی برای برقراری ارتباط با دوستان آلمانی است. فقط در مورد مکالمات انگلیسی صحبت کنید که نمیتوانید در آن شرکت کنید اگر شما هیچ انگلیسی معروف را نمی شناسید.

بنابراین در حال حاضر کتاب های Hochdeutsch را رها کنید و یکی از فیلم های آلمانی زیر را شروع کنید! آنها مطمئن هستند و متوجه خواهید شد، چقدر جذاب هستند.

نکاتی درباره یادگیری آلمانی از طریق فیلم

ادامه فیلم هایی جهت تقویت زبان آلمانی شما!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.