زبان کده ماهان

آموزش زبان های خارجی مرسوم

زبان کده ماهان

آموزش زبان های خارجی مرسوم

آموزش اسم ها، حروف اضافه و صفت اشاره در زبان آلمانی

 در این پست به شما اسم ها، حروف اضافه و صفت اشاره در زبان آلمانی را به کمک یک فایل صوتی آموزش می دهیم. این پست در ادامه سری مقالات آموزشی جذاب زبان آلمانی می باشد.
علت نیاز به زبان آلمانی؟برای یادگیری زبان آلمانی سعی کنید از فیلم ها ی زیر نویس دار درYabla German و FluentU، متن های صوتی و تصویری در germanpod101.com ، و German Interlinear book با ترجمه های انگلیسی استفاده کنید.
ادامه مطلب ...

سایت های رایگان آموزش آنلاین زبان اسپانیایی

 بهترین روش برای یادگیری هر زبانی داشتن یک ترکیب سالم یادگیری آنلاین (وب سایت ها) و آفلاین (نرم افزارهای و اپلیکیشن های آموزشی) است.این به معنای ترکیب وب‌سایت‌ها ٬اپلیکشن ها ٬اسکایپ (نرم افزار کاربردی که به کاربر اجازه می‌دهد به‌وسیله‌ی صدا روی پروتکل اینترنت تماس تلفنی برقرار کند.)با غرق شدن در زندگی واقعی در خیابان وزندگی روزمره است.

وقتی‌که شما فن های مختلف تمرین و یادگیری را ترکیب می‌کنید ذهن شما هر چیزی اعم از گرامر درس‌ها جای خالی کلمات تمرین شنیداری و…را به‌عنوان نتیجه این تمرین روزانه مصرف خواهد کرد.

ادامه مطلب ...

لغات پرکاربرد زبان آلمانی با تلفظ و معنای درست

 در این پست با سری دوم از واژگان پر کاربرد در زبان آلمانی آشنا می شویم. همزمان فایل صوتی این کلمات را هم برای یادگیری بهتر در اختیارتان قرار می دهیم.

  ادامه مطلب ...

آموزش زمان فعل در زبان عربی (گذشته، حال و آینده)- سری ۱

 در سری آموزش قواعد زبان عربی گفتیم که زمانها در عربی به سه نوع تقسیم می شوند: گذشته، حال و آینده.

زمان گذشته به این معناست که فعالیت قبل از زمان صحبت کردن رخ داده است. فعل گذشته همیشه برای بیان زمان گذشته استفاده خواهد شد.

ادامه مطلب ...

چطور گرامر زبانم را سریع تقویت کنم؟

 گرامر، ساختاری است که یک زبان را شکل می دهد. مثل نخی که کلمات را بهم می دوزد. اما گرامر در هر زبانی قواعد زیادی دارد، چنان که در زبان های اروپایی! در این پست ۱۲ نکته مهم را با تکیه بر تحقیقات چند موسسه معتبر اروپایی در زمینه آموزش زبان های خارجی، برای تقویت و یادگیری بهتر و سریع گرامر زبان به شما معرفی می کنیم. ادامه مطلب ...