زبان کده ماهان

آموزش زبان های خارجی مرسوم

زبان کده ماهان

آموزش زبان های خارجی مرسوم

فیلم هایی جهت تقویت زبان آلمانی شما!

 شناختن گویش های محلی و عامیانه کلیدی برای درک زبان آلمانی است. در جایی که بین ۵۰ تا ۲۵۰ گویش وجود دارد ، بهتر است شروع به استفاده ازآنها کنید(عادت به آنها کنید)!یک راه روزمره استفاده از گوش است تا آلمانی را از طریق موسیقی یاد بگیرند. اما روش مورد علاقه من برای یادگیری واقعی آلمانی، فیلم های آلمانی است. این مقاله در ادامه سری جذاب نکات یادگیری زبان آلمانی می باشد که در آن ۸ فیلم عالی برای تقویت زبان آلمانی شما مثل یک بومی را معرفی می کنیم. فیلم ها را می توانید از یوتیوب یا وب سایت های دیگر دانلود کنید. ادامه مطلب ...

طرز نوشتن ایمیل و نامه به زبان انگلیسی

 در ادامه سری جذاب آموزش های زبان انگلیسی، در این پست نحوه نوشتن نامه و ایمیل به زبان انگلیسی و بطور اصولی را به شما آموزش می دهیم. در این آموزش به کمک مثال، هم حالت رسمی و هم غیررسمی در نگارش نامه و ایمیل را به شما یاد خواهیم داد. بدلیل حساسیت این موضوع و اشتباهات موجود در وب سایت های ایرانی دیگر در این زمینه، این مطلب را بادقت و برگرفته و چکیده از ۴ منبع معتبر Myenglishteacher, Englishlive, Thoughtco و Nmu  تدوین کردیم. ادامه مطلب ...

تفاوت Have و Has در زبان انگلیسی

 در ادامه سری آموزش های گرامر زبان انگلیسی، در این پست بصورت مختصر و به سادگی، تفاوت دو فعل کمکی have و has را برای شما زبان آموزان عزیز توضیح می دهیم. اگر شما هم مشکل گرامر زبان انگلیسی دارید، ما در این وب سایت سعی می کنیم مشکلات معمول گرامری را برای شما توضیح دهیم. ادامه مطلب ...

روش تقویت مکالمه زبان انگلیسی

 “کلمات به آسانی بیرون نمی آیند”

شما ممکن است که تعداد زیادی لغت بلد باشید یا تمام ساختارهای گرامری را مسلط باشید، ولی دلیلی نمی شود که بتوانید به راحتی به زبان انگلیسی صحبت کنید. در این پست به شما نحوه تقویت مکالمه یا جنبه گفتاری زبان انگلیسی را نشان می دهیم. این پست در ادامه مقالات جذاب آموزنده زبان انگلیسی می باشد. دقت کنید که این پست چکیده ای از ۴ موسسه معتبر آمریکایی در زمینه آموزش زبان انگلیسی می باشد.

۱- سرعت گفتار یا مکالمه خود را کاهش دهید

شما در زبان فارسی ممکن است مثل یک سخنور صحبت کنید ولی از خود توقع آنچنانی نداشته باشید که در زبان انگلیسی هم همین اتفاق در اوایل کار بیفتد! واقع بین باشید. در اوایل و حتی اواسط کار بایستی سرعت مکالمه تان را کاهش دهید.

حتما از خود می پرسید که علت چیست؟ علت این است که در این حالت، شما زمان فکر کردن دارید و می توانید از بهترین کلمات در جای خود استفاده کنید. حتی بهترین متکلمان زبان انگلیسی هم در بسیاری مواقع سرعت صحبت کردن خود را شمرده شمرده می کنند تا همه منظورشان را متوجه شوند. ضمن اینکه مغز شما وقتی کلمات را بصورت آهسته درکنار هم پردازش می کند، مکالمه را خیلی راحت تر درک می کند.

۲- به خودتان زمان فکر کردن دهید

باور کنید مردمی که با شما صحبت می کنند به اندازه کافی صبورند تا مکث های کوتاه شما را تحمل کنند! پس آرام باشید. قبل از صحبت و در حین آن فکر کنید. از چه ساختاری برای مکالمه استفاده کنید. یک سری عبارات هستند که در حین این مکث کردن به کمک شما می آیند و به شما فرصت فکر کردن بیشتری می دهند. مثلا:

ادامه مطلب ...

طرز نوشتن آدرس در انگلیسی

 احتمالا برای موارد مختلفی در هنگام ارتباط برقرار کردن با انگلیسی زبانان، نیاز به نوشتن یک آدرس با فرمت بین المللی و استاندارد و به زبان انگلیسی داشته اید. مثل نوشتن آدرس برای دریافت نتایج آزمون تافل، نوشتن آدرس در انتهای ایمیل، برای دریافت گواهی یک مقاله کنفرانسی و … در این پست بصورت اصولی این موضوع را به شما یاد خواهیم داد. این موضوع در ادامه سری جذاب آموزش های زبان انگلیسی برای شما تدوین شده است.
نوشتن آدرس در زبان انگلیسی، کمی با زبان فارسی تفاوت دارد. در اینجا شما از کوچک ترین واحد (پلاک خانه تان) شروع به نوشتن می کنید و به بزرگ ترین واحد (کشور) می رسید.
ادامه مطلب ...