زبان کده ماهان

آموزش زبان های خارجی مرسوم

زبان کده ماهان

آموزش زبان های خارجی مرسوم

آموزش زبان ایتالیایی (رایگان)

در ادامه درسهای آموزشی زبان به شیوه نصرت یا پیمزلر در این پست آموزش زبان ایتالیایی در ۱۰۰ روز به همراه فایل pdf کل درسها را به صورت رایگان از چرب زبان برای دانلود شما دوستداران زبان ایتالیایی قرارداده ایم. با این درسهای رایگان میتوانید مکالمات روزانه خود را تقویت نمایید و پس از آن میتوانید از درسهای پکیج اصلی نصرت یا پیمزلر استفاده نمایید.

متن درس اول آموزش زبان ایتالیایی

ادامه آموزش زبان ایتالیایی (رایگان)

آموزش مکالمات زبان آلمانی

مهم ترین بخش در یادگیری زبان آلمانی برای اکثر زبان آموزان، مکالمه و speaking می باشد. دقت کنید که یادگیری مکالمات و عبارات بصورت تصویری، تا ۱۰ برابر بیشتر از حافظه نوشتاری (صرفا خواندن متن) پایدار می باشد. از این رو در این پست ۱۵ ویدیوی آموزش مکالمات پرکاربرد زبان آلمانی را از سرتاسر وب آماده کرده ایم. و در ادامه هم ۲ اپلیکیشن برتر اندروید و آیفون (اپلیکیشن تقویت مکالمه زبان آلمانی) و  یک جزوه PDF تهیه شده شامل مکالمات کاربردی روزانه را برای دانلود رایگان قرار داده ایم.

دقت کنید که این واژگان برای سطح مقدماتی تا پیشرفته کاربرد دارند. خود بنده و ۲ تن از دوستانم که در آزمون های تافل و آیلتس بخصوص بخش گفتاری، بالاترین نمره ها را کسب کردیم از همین منابع (+بسته آموزشی نصرت) برای یادگیری مکالمه زبان استفاده کردیم (پس حاصل سال ها تجربه را در این پست در اختیار شما قرار داده ایم- هر سوال یا راهنمایی دیگری هم نیاز داشتید در بخش نظرات مطرح کنید)

ادامه آموزش مکالمات زبان آلمانی

آموزش مکالمات زبان فرانسوی

نقطه ضعف اکثر زبان آموزان فرانسه، در تلفظ، مکالمه و صحبت کردن است. از این رو در این پست ۲۰ ویدیوی آموزش مکالمات پرکاربرد زبان فرانسه را از سرتاسر وب آماده کرده ایم. و در ادامه هم ۲ اپلیکیشن برتر اندروید و آیفون (اپلیکیشن رایگان تقویت مکالمه زبان فرانسه) و جزوه PDF فوق العاده تهیه شده شامل مکالمات کاربردی روزانه را برای دانلود رایگان قرار داده ایم.

دقت کنید که این مکالمات برای سطح مقدماتی تا پیشرفته کاربرد دارند. سعی کنید از ویدیوها برای یادگیری درخانه، از اپلیکیشن برای یادگیری در اوقات فراغت و از پی دی اف در بقیه زمان های فراغت خود استفاده کنید.  (هر سوال یا راهنمایی دیگری هم نیاز داشتید در بخش نظرات مطرح کنید)

ادامه آموزش مکالمات زبان فرانسوی

دانلود آموزش مکالمه زبان انگلیسی

مهم ترین بخش در یادگیری زبان انگلیسی برای اکثر زبان آموزان، مکالمه و speaking می باشد. دقت کنید که یادگیری لغات بصورت تصویری، تا ۱۰ برابر بیشتر از حافظه نوشتاری (صرفا خواندن متن) پایدار می باشد. از این رو در این پست ۲۰ ویدیوی آموزش مکالمات پرکاربرد زبان انگلیسی را از سرتاسر وب آماده کرده ایم. و در ادامه هم ۳ اپلیکیشن برتر اندروید و آیفون (اپلیکیشن تقویت مکالمه زبان انگلیسی) و جزوه فوق العاده تهیه شده شامل مکالمات کاربردی روزانه را برای دانلود رایگان قرار داده ایم.

ادامه دانلود آموزش مکالمه زبان انگلیسی

آموزش تلفظ لغات در زبان فرانسه

با توجه به حساسیت تلفظ درست در زبان فرانسه، در این پست و در ادامه سری جذاب آموزش های کاربردی زبان فرانسه، همکار عزیزم جناب مهدی عسگری، به شما، نحوه تلفظ صحیح و اصولی واژگان در زبان فرانسه را آموزش خواهد داد. 

ادامه آموزش تلفظ لغات در زبان فرانسه