زبان کده ماهان

آموزش زبان های خارجی مرسوم

زبان کده ماهان

آموزش زبان های خارجی مرسوم

معرفی لیست منابع یاگیری زبان فرانسه شامل سایت و کتاب و نرم افزار

 بسیاری از زبان آموزان مبتدی یا متوسط زبان فرانسوی از ما می پرسند که بهترین منابع برای یادگیری بهتر و سریع تر زبان فرانسه کدامند؟ در این پست بهترین کتاب ها، بهترین نرم افزار ها و اپلیکیشن های (کامپیوتر و گوشی) و بهترین وب سایت ها برای یادگیری زبان فرانسه را به شما معرفی می کنیم. 

لازم به ذکر است که این منابع از ۳ تا از معتبرترین موسسات آموزش زبان فرانسه در کشور بریتانیا و ایالات متحده گلچین شده اند و بنابراین این منابع معرفی شده بهترین های حال حاضر می باشند.

 

۱- بهترین وب سایت های آموزش آنلاین و رایگان زبان فرانسه

یک منبع مفید برای یادگیری زبان فرانسه، وب سایت های آموزش آنلاین هستند. در این وب سایت ها با گوشی اندروید یا ios خود می توانید به یادگیری زبان فرانسه بعنوان یک مکمل بپردازید. (دقت کنید که وب سایت ها منبع اصلی محسوب نمی شوند و بدلیل اینکه مطالعات و تحقیقات آنچنانی بر روی دروس و یکپارچگی مطالعه انجام نشده است، ممکن است روند یادگیری شما را طولانی تر کنند یا اصطلاحا اشتباهاتی را در بدن شما جا بیندازند. پس حتما مثل خود بنده از ترکیب نرم افزار+کتاب استفاده کنید و هیچ نیازی هم به کلاس نخواهید داشت!)

یک وب سایت عالی برای تمرین نکات گرامری زبان فرانسه بهمراه تمرین هایی برای تکرار بیشتر. این وب سایت دروس خود را برای همه سطوح از مقدماتی تا پیشرفته ارائه کرده است. سطح بندی این وب سایت انگلیسی، بر اساس دسته بندی اروپایی مهارت زبان فرانسه یعنی A1, A2, B1, B2, C1  می باشد. (حتما می دانید که برای ورود به یک دانشگاه فرانسوی زبان حداقل سطح B2 را باید داشته باشید!)

ادامه معرفی لیست منابع یاگیری زبان فرانسه شامل سایت و کتاب و نرم افزار