زبان کده ماهان

آموزش زبان های خارجی مرسوم

زبان کده ماهان

آموزش زبان های خارجی مرسوم

منابع یادگیری سریع تر زبان عربی (سایت، کتاب، نرم افزار)

 یکی از سوالاتی که همیشه ذهن زبان آموزان زبان عربی را درگیر می کند، این مبحث مناقشه برانگیز است که بهترین منابع برای یادگیری زبان عربی کدامند؟ بهترین کتاب ها، بهترین نرم افزارها یا اپلیکیشن ها (کامپیوتر و اندروید) و یا بهترین وب سایت های آموزش زبان عربی برای یادگیری سریع تر کدامند؟ در این پست به این سوال شما پاسخ می دهیم.
قبل از هر چیز توصیه می کنیم که حتما این پست را مطالعه بفرمایید که بهترین روش های یادگیری سریع و راحت تر زبان عربی کدامند؟
و اما بهترین منابع به تفکیک…

۱- بهترین وب سایت ها برای یادگیری زبان عربی

قبل از شروع این نکته مهم را باید گفت که وب سایت های آموزش عربی به هیچ وجه بعنوان منبع اصلی نباید مورد استفاده قرار گیرند و تنها در مواقع بیکاری به آنها سری بزنید! این وب سایت ها حاوی یکپارچگی لازم و روند اصولی یادگیری نیستند و دارای اشتباهات مختلفی نیز می باشند که باعث می شود نه تنها یادگیری شما غیر اصولی و کندتر پیش برود بلکه از همان ابتدا اشتباهاتی را در بدن شما جا بیندازند.

بهتر است از نرم افزارها و کتاب ها بعنوان منابع اصلی استفاده کنید.

-وب سایت Aljazeera Learn Arabic

وب سایت site-aljazeeraبرای یادگیری بهتری عربی

وب سایت معتبر الجزیره در زمینه آموزش زبان عربی یکی از جامع ترین ها در این زمینه است. این وب سایت از تصاویر و فیلم و صوت برای یاددهی بهتر به شما استفاده می کند. در این وب سایت خصوصا با واژگان زبان عربی و مکالمه آشنا خواهید شد و تنوع مطالب در این وب سایت کاملا قابل قبول است. (مبتدی تا پیشرفته)

ادامه منابع یادگیری سریع تر زبان عربی (سایت، کتاب، نرم افزار)