زبان کده ماهان

آموزش زبان های خارجی مرسوم

زبان کده ماهان

آموزش زبان های خارجی مرسوم

نکات خرید آموزش تل می مور زبان انگلیسی

 چه برای آموزش زبان انگلیسی، فرانسوی، عربی یا آلمانی باشد (نسخه اندروید یا کامپیوتر)، حتما قبل از خرید یا دانلود بسته نرم افزاری آموزش تل می مور این مطلب را بخوانید! این نوشته حاصل تجربیات تعدادی از اساتید باتجربه آموزش زبان های مختلف در موسسات معتبر خارجی می باشد.


نقد زیر که بر اساس وب سایت های معتبر همچون toptenreviews و languagesoftware و نظرات کاربران در سرتاسر فضای مجازی می باشد. در ابتدا مزایای استفاده از مجموعه بسته آموزش زبان Tell me more برای زبانهای انگلیسی، آلمانی، عربی و فرانسوی را توضیح می دهیم سپس به سراغ ضعف ها (برای برخی کاربران) و نحوه صحیح استفاده و نکات هنگام خرید می رویم.

 

۱- مزایای پکیج آموزش زبان تل می مور (نسخه موبایل اندروید و کامپیوتر)

این نرم افزار شهرت و سابقه چندین ساله در تدریس و تولید نرم افزارهای آموزش زبان های خارجی دارد. از تکنولوژی تشخیص صدا یا Speech recognition استفاده می کند و توسط متخصصان زبده با تحقیقات مختلف تهیه شده است.

نرم افزاری که ۲۰۰۰ ساعت آموزش داره و ده هزار تمرین آموزشی زبان انگلیسی و یکی از خوب های آموزش زبان شناخته میشود.

این نرم افزار طیف متنوعی از موضوعات را آموزش می دهد و شما می توانید در انواعی از شرایط مکالمه در هر زبانی را انجام دهید (از صحبت راجب آب و هوا گرفته تا شروع دوستی با یک نفر، پرسیدن آدرس، مصاحبه و …)

بسته های آموزش تل می مور فرانسوی، انگلیسی، آلمانی و عربی

تل می مور انگلیسی نرم افزاری فوق حرفه ای و قدرتمند در زمینه آموزش زبان انگلیسی است که از سوی اکثر منتقدان نرم افزار دنیا، لقب برترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی را از آن خود کرده است که نمونه بارز آن جایگیری در رتبه اول و کسب مدال طلای برترین نرم افزار آموزش زبان دنیا برای چندمین سال پیاپی در وب سایت نقد نرم افزاری دنیا TopTenReviews است.

ادامه خرید آموزش تل می مور زبان انگلیسی